Ajankohtaista

ITaito helpottaa eläinlääkärien IT-arkea

”ITaito on hyvä firma”, aloittaa Evidensia Eläinlääkäripalvelujen IT-asiantuntija Riku Sorsa, ja jatkaa: ”Asiointi ITaidon kanssa on sujunut jouhevasti. Jos ei ole puhelimella päässyt läpi, niin suht nopeasti joku on soittanut takaisin. Kommunikointi on asiallista ja asiakasystävällistä.”

Evidensialla on valtakunnallinen yli 40 eläinlääkäriaseman ja -sairaalan verkosto, jossa työskentelee lähes 700 henkilöä. Evidensian ja ITaidon yhteistyö alkoi lokakuussa 2017.

”Hinnoittelun lisäksi meidät vakuutti ITaidon ammattitaito. Saimme tarkat kuvaukset henkilöstön osaamisesta, ja nyt voin jo kokemukseni mukaan todeta, että saamamme tiedot ovat pitäneet paikkansa.”

Selkokielistä kommunikointia

ITaito vastaa Evidensian IT-ympäristön eli työasemien, sähköpostien, palvelimien ja verkon ylläpitopalveluista sekä tarpeen mukaan niin lähi- kuin etätuestakin.

”Olen erittäin tyytyväinen iTaitoon. Kumppanuutemme on helpottanut työtäni todella paljon ja on hyvä, että myös minulla on nyt pääsy ylläpitojärjestelmiimme. ITaito hoitaa suurimman osan päivittäisistä tukipalveluista, jolloin minulle jää aikaa keskittyä isompien linjojen suunnittelemiseen”, kertoo Riku Sorsa.

Yksi iso osa hyvän palvelun tunnusmerkkejä on kommunikointikyky. ”ITaidon palvelu on nopeaa, helppoa, erittäin asiantuntevaa ja ystävällistä. He saavat ammattisanaston muunnettua hyvin ymmärrettävään muotoon, jolloin tavallinen käyttäjäkin ymmärtää, mistä puhutaan. Tästä olemme saaneet kehuja henkilöstöltämmekin.”

Palvelufokus näkyy asiakkaalle saakka

ITaito on siitä ainutlaatuinen yritys, että koko organisaatiossa niin palkka kuin bonuksetkin on sidottu asiakastyytyväisyyteen. Palvelufokus näkyy asiakkaalle saakka. ”Olen huomannut tämän heidän palvelualttiudestaan ja aidosta innokkuudesta työtä kohtaan. ITaitolaiset tekevät kaikkensa, että olisimme tyytyväisiä”, Riku Sorsa toteaa.

ITaito ei ainoastaan ylläpidä asiakkaidensa järjestelmiä, vaan myös huolehtii niiden kehittämisestä asiakkaan tarpeiden mukaan. Myös Evidensialla on kehityssuunnitelma tulevaisuuden varalle. ”Voin suositella ITaidon palveluita muillekin. Kun heihin ottaa yhteyttä ja kertoo ongelmasta, eivät pyynnöt jää bittiavaruuteen pyörimään, vaan heti alkaa tapahtua. Vasteajat ovat tosi lyhyitä. Totta kai hankalimmissa tapauksissa voi mennä tovi, mutta perusasiat hoituvat aina todella nopeasti”, Evidensian IT-asiantuntija Riku Sorsa sanoo.

Share This