Itaito helpottaa eläinlääkärien IT-arkea

Ajankohtaista

Itaito helpottaa eläinlääkärien IT-arkea

”Itaito on hyvä firma”, aloittaa Evidensia Eläinlääkäripalvelujen IT-asiantuntija Riku Sorsa, ja jatkaa: ”Asiointi Itaidon kanssa on sujunut jouhevasti. Jos ei ole puhelimella päässyt läpi, niin suht nopeasti joku on soittanut takaisin. Kommunikointi on asiallista ja asiakasystävällistä.”

Evidensialla on valtakunnallinen yli 40 eläinlääkäriaseman ja -sairaalan verkosto, jossa työskentelee lähes 700 henkilöä. Evidensian ja Itaidon yhteistyö alkoi lokakuussa 2017.

”Hinnoittelun lisäksi meidät vakuutti Itaidon ammattitaito. Saimme tarkat kuvaukset henkilöstön osaamisesta, ja nyt voin jo kokemukseni mukaan todeta, että saamamme tiedot ovat pitäneet paikkansa.”

Selkokielistä kommunikointia

Itaito vastaa Evidensian IT-ympäristön eli työasemien, sähköpostien, palvelimien ja verkon ylläpitopalveluista sekä tarpeen mukaan niin lähi- kuin etätuestakin.

”Olen erittäin tyytyväinen Itaitoon. Kumppanuutemme on helpottanut työtäni todella paljon ja on hyvä, että myös minulla on nyt pääsy ylläpitojärjestelmiimme. Itaito hoitaa suurimman osan päivittäisistä tukipalveluista, jolloin minulle jää aikaa keskittyä isompien linjojen suunnittelemiseen”, kertoo Riku Sorsa.

Yksi iso osa hyvän palvelun tunnusmerkkejä on kommunikointikyky. ”Itaidon palvelu on nopeaa, helppoa, erittäin asiantuntevaa ja ystävällistä. He saavat ammattisanaston muunnettua hyvin ymmärrettävään muotoon, jolloin tavallinen käyttäjäkin ymmärtää, mistä puhutaan. Tästä olemme saaneet kehuja henkilöstöltämmekin.”

Palvelufokus näkyy asiakkaalle saakka

Itaito on siitä ainutlaatuinen yritys, että koko organisaatiossa niin palkka kuin bonuksetkin on sidottu asiakastyytyväisyyteen. Palvelufokus näkyy asiakkaalle saakka. ”Olen huomannut tämän heidän palvelualttiudestaan ja aidosta innokkuudesta työtä kohtaan. Itaitolaiset tekevät kaikkensa, että olisimme tyytyväisiä”, Riku Sorsa toteaa.

Itaito ei ainoastaan ylläpidä asiakkaidensa järjestelmiä, vaan myös huolehtii niiden kehittämisestä asiakkaan tarpeiden mukaan. Myös Evidensialla on kehityssuunnitelma tulevaisuuden varalle. ”Voin suositella Itaidon palveluita muillekin. Kun heihin ottaa yhteyttä ja kertoo ongelmasta, eivät pyynnöt jää bittiavaruuteen pyörimään, vaan heti alkaa tapahtua. Vasteajat ovat tosi lyhyitä. Totta kai hankalimmissa tapauksissa voi mennä tovi, mutta perusasiat hoituvat aina todella nopeasti”, Evidensian IT-asiantuntija Riku Sorsa sanoo.

Lue lisää Itaidon palveluista täältä

Itaito luottaa Pohjoismaiden kovimpiin asiantuntijoihin

Jos pyydät satunnaista henkilöä sulkemaan silmänsä ja kuvittelemaan mielessään IT-alan asiantuntijan, yleensä mielikuvissa rakennetaan hahmoa, joka piiloutuu tietokoneen taakse eikä juuri ääneen puhu työkavereille – saati asiakkaille. Ja silloinkin kun puhuu,...

Nuku yösi rauhassa, NOC valvoo puolestasi

IT-maailma on täynnä lyhenteitä, joista NOC on yksi. Aiemmin kirjoitimme jo SOC-palvelusta eli Security Operations Centeristä (lue blogi täältä), ja NOC (Network Operations Center) on sille sukua. Network Operations Centerissä eli valvomossa tarkkaillaan...

Maailmanluokan Service Desk = Euroopan paras asiakastyytyväisyys

On tärkeää, että yrityksellä on tietoverkot hoidossa, hyvät verkkolaitteet, palvelimet järkevästi mitoitettu ja yleisesti IT-infrastruktuuri kunnossa. Kuitenkin se, mistä loppukäyttäjä todella välittää ja mihin hänellä on eniten kosketusta IT-palveluissa, on Service...

Security Operations Center eli SOC – mitä siellä tehdään?

Kirjoitimme aiemmin blogin tietomurroista ja miten niitä estetään (tekstin pääset lukemaan täältä). Tietomurrot tapahtuvat usein sähköpostin kautta, joten sähköpostin tietoturvasta kannattaa huolehtia jatkuvasti. Joskus tulee kuitenkin kaikista varotoimenpiteistä...

Miten estät tyypillisimmät tietomurtoyritykset? Jo ensimmäisestä kalasteluyrityksestä kannattaa huolestua

Tietomurto on jokaisen yrityksen painajainen. Ajatus siitä, että joku pääsee varastamaan yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot, estämään tietoihin pääsyn tai lähettelemään viestejä yrityksen nimissä, saa paatuneimmankin yritysjohtajan hikoilemaan. Onneksi tietomurrot ovat...

Kriittiset tietoverkot kannattaa ulkoistaa: Taxi Pointin asiakastarina

Taxi Point on yritys, jonka palveluja moni käyttää, vaikka ei ehkä sitä huomaakaan. Taxi Point tarjoaa ohjauspalveluita ja teknisiä infrastruktuureita taksiliikenteelle, yrittäjille ja tapahtumajärjestäjille. Tutuimpana näistä on Helsinki-Vantaan lentoasema, jossa...

Asiakastarina: Forcit Group luottaa Itaidon palveluihin

FORCIT Group on pohjoismainen toimija, jonka osaaminen ulottuu aina räjäytys- ja louhintatöiden asiantuntijuudesta puolustusjärjestelmiin. Konserniin kuuluu kolme liiketoiminta-aluetta: FORCIT Explosives on johtava siviiliräjähteiden valmistaja ja niihin liittyvien...

Pidä huolta tietoverkoistasi

Pidä huolta tietoverkoistasi Nykymaailmassa ei ole yritystoimintaa ilman tietoverkkoja. Yrityksessä aivan kaikki toiminta vaatii jollain tapaa tiedon kulkemista verkossa, ja verkkoyhteyden katkeaminen onkin näin yksi yritysten suurimmista liiketoiminnan keskeytymisen...

Rekry: Support Specialist

Etsimme Itaidon Service Desk tiimiin Support Specialistia, jonka sydän sykkii erinomaiselle asiakaspalvelulle. Asiakkaiden palveleminen hyvin on meille kunnia-asia, ja odotamme, että sinullekin asiakas on ykkönen. Tarjoamme sinulle kannustavan tiimin tuen, hyvät...

Rekry: Support Agent

Etsimme juuri valmistuvaa tai muutaman vuoden työkokemuksella varustettua asiakaspalveluhenkistä IT-tuen osaajaa Itaidon First line support tiimiin. Tarjoamme sinulle kannustavan tiimin tuen, hyvät työsuhde-edut ja mahdollisuuden kehittyä tehtävässä sekä edetä...