Rekry: Support Specialist

Etsimme Itaidon Service Desk tiimiin Support Specialistia, jonka sydän sykkii erinomaiselle asiakaspalvelulle. Asiakkaiden palveleminen hyvin on meille kunnia-asia, ja odotamme, että sinullekin asiakas on ykkönen. Tarjoamme sinulle kannustavan tiimin tuen, hyvät työsuhde-edut ja mahdollisuuden kehittyä tehtävässä sekä edetä urallasi. Lue lisää tehtävästä ja hae paikkaa jo tänään!

Tehtävästä:

Työskentelet tiimissä, joka ratkoo yritysasiakkaan IT-ongelmia etäyhteyksien avulla toimistoltamme Helsinki-Vantaan lentokentän alueelta. Tehtävässä on myös joustava etätyömahdollisuus. Työn mukana voit kehittyä todelliseksi asiantuntijaksi nykyaikaisten yrityskäytössä olevien tietotekniikkaympäristöjen parissa.

Sinusta:

Toivomme sinulta asiakaslähtöistä ongelmanratkaisukykyä. Lisäksi odotamme vahvaa Microsoft-käyttöjärjestelmien ja -teknologioiden tuntemusta vähintään työasemissa. Palvelimet ja verkot hoidamme yhdessä. Vastuullasi on myös Microsoft Office365 – ympäristö, mobiililaitteet sekä tulostusjärjestelmät. 

Itaidolla pääasiallinen työskentelykieli on suomi, mutta myös englannin ja ruotsin osaamisesta on suuri apu. 

Arvostamme, jos sinulta löytyy IT–palvelutoimittajalta hankittua työkokemusta ja kykyä kommunikoida selkokielisesti. Arvostamme myös hyvää paineensietokykyä sekä vastuunottoa ja oikeaa asennetta.

Mikäli et osaa kaikkea vielä nyt, niin ei hätää. Valmennamme sinusta raudanlujan ammattilaisen. Erityisesti odotamme sinulta kykyä toimia nopeatempoisissa asiakaspalvelutilanteissa. 

Tarjoamme sinulle:

  • Tiiviin ryhmähengen työympäristön
  • Hyvät edellytykset kehittyä tehtävässä ja edetä uralla Itaidon sisällä
  • Peruspalkan lisäksi tekemisen tasoon sidotun palkitsemismallin
  • Kollegojen avun ja opastuksen osastosta riippumatta

Suomalaisten perustama Itaito Oy on osa Dustin konsernia. Dustin on Pohjoismaiden johtavimpia IT-tuotteiden sekä niihin liittyvien palvelujen ja ratkaisujen jälleenmyyjiä. Dustinilla työskentelee Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Hollannissa yhteensä 1700 henkilöä. Tilikaudella 18/19 Dustinin liikevaihto oli yli miljardi euroa. Lisätietoja www.itaito.fi

Kiinnostuitko? Hae tehtävää mahdollisimman pian. Haku päättyy ilmoituksen työtehtävän täyttyessä.

Lisätietoa tehtävästä antaa ICT Directin rekrytointikonsultti Sofia Liimatainen (+358 50 306 1488, sofia.liimatainen@ictdirect.fi)

Lue lisää Itaidon palveluista täältä

Itaito luottaa Pohjoismaiden kovimpiin asiantuntijoihin

Jos pyydät satunnaista henkilöä sulkemaan silmänsä ja kuvittelemaan mielessään IT-alan asiantuntijan, yleensä mielikuvissa rakennetaan hahmoa, joka piiloutuu tietokoneen taakse eikä juuri ääneen puhu työkavereille – saati asiakkaille. Ja silloinkin kun puhuu,...

Nuku yösi rauhassa, NOC valvoo puolestasi

IT-maailma on täynnä lyhenteitä, joista NOC on yksi. Aiemmin kirjoitimme jo SOC-palvelusta eli Security Operations Centeristä (lue blogi täältä), ja NOC (Network Operations Center) on sille sukua. Network Operations Centerissä eli valvomossa tarkkaillaan...

Maailmanluokan Service Desk = Euroopan paras asiakastyytyväisyys

On tärkeää, että yrityksellä on tietoverkot hoidossa, hyvät verkkolaitteet, palvelimet järkevästi mitoitettu ja yleisesti IT-infrastruktuuri kunnossa. Kuitenkin se, mistä loppukäyttäjä todella välittää ja mihin hänellä on eniten kosketusta IT-palveluissa, on Service...

Security Operations Center eli SOC – mitä siellä tehdään?

Kirjoitimme aiemmin blogin tietomurroista ja miten niitä estetään (tekstin pääset lukemaan täältä). Tietomurrot tapahtuvat usein sähköpostin kautta, joten sähköpostin tietoturvasta kannattaa huolehtia jatkuvasti. Joskus tulee kuitenkin kaikista varotoimenpiteistä...

Miten estät tyypillisimmät tietomurtoyritykset? Jo ensimmäisestä kalasteluyrityksestä kannattaa huolestua

Tietomurto on jokaisen yrityksen painajainen. Ajatus siitä, että joku pääsee varastamaan yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot, estämään tietoihin pääsyn tai lähettelemään viestejä yrityksen nimissä, saa paatuneimmankin yritysjohtajan hikoilemaan. Onneksi tietomurrot ovat...

Kriittiset tietoverkot kannattaa ulkoistaa: Taxi Pointin asiakastarina

Taxi Point on yritys, jonka palveluja moni käyttää, vaikka ei ehkä sitä huomaakaan. Taxi Point tarjoaa ohjauspalveluita ja teknisiä infrastruktuureita taksiliikenteelle, yrittäjille ja tapahtumajärjestäjille. Tutuimpana näistä on Helsinki-Vantaan lentoasema, jossa...

Asiakastarina: Forcit Group luottaa Itaidon palveluihin

FORCIT Group on pohjoismainen toimija, jonka osaaminen ulottuu aina räjäytys- ja louhintatöiden asiantuntijuudesta puolustusjärjestelmiin. Konserniin kuuluu kolme liiketoiminta-aluetta: FORCIT Explosives on johtava siviiliräjähteiden valmistaja ja niihin liittyvien...

Pidä huolta tietoverkoistasi

Pidä huolta tietoverkoistasi Nykymaailmassa ei ole yritystoimintaa ilman tietoverkkoja. Yrityksessä aivan kaikki toiminta vaatii jollain tapaa tiedon kulkemista verkossa, ja verkkoyhteyden katkeaminen onkin näin yksi yritysten suurimmista liiketoiminnan keskeytymisen...

Rekry: Support Specialist

Etsimme Itaidon Service Desk tiimiin Support Specialistia, jonka sydän sykkii erinomaiselle asiakaspalvelulle. Asiakkaiden palveleminen hyvin on meille kunnia-asia, ja odotamme, että sinullekin asiakas on ykkönen. Tarjoamme sinulle kannustavan tiimin tuen, hyvät...

Rekry: Support Agent

Etsimme juuri valmistuvaa tai muutaman vuoden työkokemuksella varustettua asiakaspalveluhenkistä IT-tuen osaajaa Itaidon First line support tiimiin. Tarjoamme sinulle kannustavan tiimin tuen, hyvät työsuhde-edut ja mahdollisuuden kehittyä tehtävässä sekä edetä...