Asiantuntija- ja liiketoiminnan kehityspalvelut

Liiketoimintaa tukevien ja kehittävien IT-ratkaisujen suunnittelu, toteutus ja ylläpito. Jatkuvan kehityksen avulla luomme skaalautuvan, ennakoivan ja modernin IT-ympäristön, joka vastaa yrityksesi muuttuviin liiketoiminnan tarpeisiin.

AITO KUMPPANUUS TUKEMASSA STRATEGISTA KEHITYSTÄ

Strateginen kumppani, joka kehittää yrityksen liiketoimintaa it-palveluiden avulla. Kumppanuus, jossa yhdessä mietitään liiketoiminnan menestyksen avaimet.

PROAKTIIVINEN JA SYSTEMAATTINEN KEHITYSTYÖ

Asiakkaan IT-ympäristön yksilöllinen kehityspolku mahdollistaa liiketoiminnan jatkuvuuden ja kustannusten optimoinnin.

U

KORKEALAATUINEN JA HENKILÖKOHTAINEN PALVELU

Ei vain Suomen korkeinta osaamista, vaan myös aidosti palveluhenkistä asiantuntijuutta varmistettuna Euroopan korkeimmalla asiakastyytyväisyydellä

(4,70 / 5,00 Q3 2020).

Maailmanluokan Service Desk = Euroopan paras asiakastyytyväisyys

On tärkeää, että yrityksellä on tietoverkot hoidossa, hyvät verkkolaitteet, palvelimet järkevästi mitoitettu ja yleisesti IT-infrastruktuuri kunnossa. Kuitenkin se, mistä loppukäyttäjä todella välittää ja mihin hänellä on eniten kosketusta IT-palveluissa, on Service...

Security Operations Center eli SOC – mitä siellä tehdään?

Kirjoitimme aiemmin blogin tietomurroista ja miten niitä estetään (tekstin pääset lukemaan täältä). Tietomurrot tapahtuvat usein sähköpostin kautta, joten sähköpostin tietoturvasta kannattaa huolehtia jatkuvasti. Joskus tulee kuitenkin kaikista varotoimenpiteistä...

Miten estät tyypillisimmät tietomurtoyritykset? Jo ensimmäisestä kalasteluyrityksestä kannattaa huolestua

Tietomurto on jokaisen yrityksen painajainen. Ajatus siitä, että joku pääsee varastamaan yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot, estämään tietoihin pääsyn tai lähettelemään viestejä yrityksen nimissä, saa paatuneimmankin yritysjohtajan hikoilemaan. Onneksi tietomurrot ovat...

”Merkittävin yhteinen projektimme on ollut koko Pohjoismaiden oman Service Deskin ulkoistaminen Itaidolle. Tämä on vaatinut kumppanilta erityislaatuisen sekä haastavan ympäristön omaksumista ja mutkatonta kykyä toimia yhdessä asiakkaan omien IT-tukihenkilöiden kanssa. Haastavan ja kunnianhimoisen projektin lopputulemana saimme rakennettua koko Pohjoismaiden kattavan, nopean ja korkealaatuisen Service Desk -palvelun”, 

Roger Rehnman

ICT Infrastructure Manager, Forcit Group Oy

Kun ikää tulee, ei jaksa enää päivystää vikojen varalta jokaista yötä ja viikonloppua. Valitsin kumppaniksi Itaidon, mikä vähensi omaa taakkaani huomattavasti. Sekin auttoi, että pystyi siirtämään hyvin suurta osaamista vaativat asiat Itaidon asiantuntijoille, niin voi itse keskittyä 100 % omaan työhönsä”

Jussi Taskinen

Head Of ICT, Taxi Point Oy

Nämä yritykset luottavat palveluihimme

Ota yhteyttä, niin kerron lisää palveluistamme!

 

Joonas Kyytsönen
Sales Manager

+358 10 841 8125

joonas.kyytsonen(at)itaito.fi