Työasemien ylläpito- ja käyttäjätukipalvelu

Itaidon työasemien ylläpito- ja loppukäyttäjätukipalvelulla takaamme korkean työn tehokkuuden ja tuottavuuden sekä varmistamme tietoturvallisen työskentelyn vaivattomasti ajasta ja paikasta riippumatta.

EUROOPAN PARAS ASIAKASTYYTYVÄISYYS JA HENKILÖKOHTAINEN ASIAKASPALVELU

Asiakaslähtöisen palvelun keskiössä ovat Asiakkaan työntekijöiden palvelupyyntöjen nopeat ratkaisut. Niiden ratkaisemiseksi tarvitaan IT-ympäristön tarkka dokumentointi ja aidosti palveluhenkiset asiantuntijat. Näillä taataan paras mahdollinen asiakaskokemus.

ASIAKKAAN TUKIPYYNNÖT RATKAISTAAN 100% ITAIDON TOIMESTA

Palvelupyynnöt ja vikailmoitukset käsitellään Itaidon sisällä.  Ei eskalointia kolmansille osapuolille, tällä taataan korkea palveluaste sekä lyhyempi ratkaisuaika.

U

INHOUSE SERVICE DESK – JA ONSITE TUKIPALVELUT

Henkilökohtainen loppukäyttäjien tukipalvelu asiakkaan päivittäisien ongelma- ja muutospyyntöjen ratkaisuun.

Loppukäyttäjien tukipalvelu on saatavilla kaikissa Pohjoismaissa paikallisilla kielillä (suomi, ruotsi, norja ja tanska sekä englanti)

Arkipäivisin 8:00 – 17:00, palvelu on saatavilla aina 24/7 palveluaikaan asti.

Security Operations Center eli SOC – mitä siellä tehdään?

Kirjoitimme aiemmin blogin tietomurroista ja miten niitä estetään (tekstin pääset lukemaan täältä). Tietomurrot tapahtuvat usein sähköpostin kautta, joten sähköpostin tietoturvasta kannattaa huolehtia jatkuvasti. Joskus tulee kuitenkin kaikista varotoimenpiteistä...

Miten estät tyypillisimmät tietomurtoyritykset? Jo ensimmäisestä kalasteluyrityksestä kannattaa huolestua

Tietomurto on jokaisen yrityksen painajainen. Ajatus siitä, että joku pääsee varastamaan yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot, estämään tietoihin pääsyn tai lähettelemään viestejä yrityksen nimissä, saa paatuneimmankin yritysjohtajan hikoilemaan. Onneksi tietomurrot ovat...

Kriittiset tietoverkot kannattaa ulkoistaa: Taxi Pointin asiakastarina

Taxi Point on yritys, jonka palveluja moni käyttää, vaikka ei ehkä sitä huomaakaan. Taxi Point tarjoaa ohjauspalveluita ja teknisiä infrastruktuureita taksiliikenteelle, yrittäjille ja tapahtumajärjestäjille. Tutuimpana näistä on Helsinki-Vantaan lentoasema, jossa...

”Merkittävin yhteinen projektimme on ollut koko Pohjoismaiden oman Service Deskin ulkoistaminen Itaidolle. Tämä on vaatinut kumppanilta erityislaatuisen sekä haastavan ympäristön omaksumista ja mutkatonta kykyä toimia yhdessä asiakkaan omien IT-tukihenkilöiden kanssa. Haastavan ja kunnianhimoisen projektin lopputulemana saimme rakennettua koko Pohjoismaiden kattavan, nopean ja korkealaatuisen Service Desk -palvelun”, 

Roger Rehnman

ICT Infrastructure Manager, Forcit Group Oy

”Itaito on myös meille juuri sopivan kokoinen kumppani: riittävän suuri, jotta palveluiden tarjonta on riittävän kattava, mutta ei niin suuri, että Alupron kokoinen yritys hukkuisi asiakasmassaan eikä saisi enää yksilöllistä palvelua”

Jukka Hämäläinen

Toimitusjohtaja, Alupro Oy

Nämä yritykset luottavat palveluihimme

Ota yhteyttä, niin kerron lisää palveluistamme!

 

Ronny Forssell
Sales Manager

+358 10 841 8104
ronny.forssell(at)itaito.fi