Työasemien ylläpito- ja käyttäjätukipalvelu

Itaidon työasemien ylläpito- ja loppukäyttäjätukipalvelulla takaamme korkean työn tehokkuuden ja tuottavuuden sekä varmistamme tietoturvallisen työskentelyn vaivattomasti ajasta ja paikasta riippumatta.

EUROOPAN PARAS ASIAKASTYYTYVÄISYYS JA HENKILÖKOHTAINEN ASIAKASPALVELU

Asiakaslähtöisen palvelun keskiössä ovat Asiakkaan työntekijöiden palvelupyyntöjen nopeat ratkaisut. Niiden ratkaisemiseksi tarvitaan IT-ympäristön tarkka dokumentointi ja aidosti palveluhenkiset asiantuntijat. Näillä taataan paras mahdollinen asiakaskokemus.

ASIAKKAAN TUKIPYYNNÖT RATKAISTAAN 100% ITAIDON TOIMESTA

Palvelupyynnöt ja vikailmoitukset käsitellään Itaidon sisällä.  Ei eskalointia kolmansille osapuolille, tällä taataan korkea palveluaste sekä lyhyempi ratkaisuaika.

U

INHOUSE SERVICE DESK – JA ONSITE TUKIPALVELUT

Henkilökohtainen loppukäyttäjien tukipalvelu asiakkaan päivittäisien ongelma- ja muutospyyntöjen ratkaisuun.

Loppukäyttäjien tukipalvelu on saatavilla kaikissa Pohjoismaissa paikallisilla kielillä (suomi, ruotsi, norja ja tanska sekä englanti)

Arkipäivisin 8:00 – 17:00, palvelu on saatavilla aina 24/7 palveluaikaan asti.

Disaster Recovery suojaa, varmistaa liiketoiminnan jatkuvuuden ja skaalautuu tarpeen mukaan

Joskus käy kaikista heikoin tuuri ja liiketoimintaan iskee ennalta arvaamaton katastrofi: vesivahinko, tulipalo, kyberhyökkäys, laaja sähkökatko. Näihin varaudutaan yleensä vakuutuksilla, mutta lisäksi pitää vastata myös kysymykseen “miten yrityksen liiketoiminta...

Itaito pitää huolen, että Louhintahiekalla voidaan tehdä tehokkaasti töitä

Louhintahiekka Oy on vuonna 1974 perustettu suomalainen perheyritys, joka on erikoistunut vaativien maanrakennus infraprojektien toteuttaja. Louhintahiekka tarjoaa maanrakennukseen liittyvät palvelut ja ratkaisut luotettavasti sekä tehokkaasti. Ammattitaitoinen,...

Itaidon kumppanuus tukee asiakkaita strategisten tavoitteiden saavuttamisessa

Itaidon asiakkaiden kanssa käydyissä keskusteluissa nousee usein esiin Itaidon kyky ottaa huomioon asiakkaiden erilaiset tarpeet, kun liiketoimintaa kehitetään. Kiitosta Itaito saa siitä, että yhteydenottoihin vastataan välittömästi ja asiakkaalle hankitaan ja...

”Merkittävin yhteinen projektimme on ollut koko Pohjoismaiden oman Service Deskin ulkoistaminen Itaidolle. Tämä on vaatinut kumppanilta erityislaatuisen sekä haastavan ympäristön omaksumista ja mutkatonta kykyä toimia yhdessä asiakkaan omien IT-tukihenkilöiden kanssa. Haastavan ja kunnianhimoisen projektin lopputulemana saimme rakennettua koko Pohjoismaiden kattavan, nopean ja korkealaatuisen Service Desk -palvelun”, 

Roger Rehnman

ICT Infrastructure Manager, Forcit Group Oy

”Itaito on myös meille juuri sopivan kokoinen kumppani: riittävän suuri, jotta palveluiden tarjonta on riittävän kattava, mutta ei niin suuri, että Alupron kokoinen yritys hukkuisi asiakasmassaan eikä saisi enää yksilöllistä palvelua”

Jukka Hämäläinen

Toimitusjohtaja, Alupro Oy

Nämä yritykset luottavat palveluihimme

Ota yhteyttä, niin kerron lisää palveluistamme!

 

Ronny Forssell
Sales Manager

+358 10 841 8104
ronny.forssell(at)itaito.fi