Työasemien ylläpito- ja käyttäjätukipalvelu

Itaidon työasemien ylläpito- ja loppukäyttäjätukipalvelulla takaamme korkean työn tehokkuuden ja tuottavuuden sekä varmistamme tietoturvallisen työskentelyn vaivattomasti ajasta ja paikasta riippumatta.

EUROOPAN PARAS ASIAKASTYYTYVÄISYYS JA HENKILÖKOHTAINEN ASIAKASPALVELU

Asiakaslähtöisen palvelun keskiössä ovat Asiakkaan työntekijöiden palvelupyyntöjen nopeat ratkaisut. Niiden ratkaisemiseksi tarvitaan IT-ympäristön tarkka dokumentointi ja aidosti palveluhenkiset asiantuntijat. Näillä taataan paras mahdollinen asiakaskokemus.

ASIAKKAAN TUKIPYYNNÖT RATKAISTAAN 100% ITAIDON TOIMESTA

Palvelupyynnöt ja vikailmoitukset käsitellään Itaidon sisällä.  Ei eskalointia kolmansille osapuolille, tällä taataan korkea palveluaste sekä lyhyempi ratkaisuaika.

U

INHOUSE SERVICE DESK – JA ONSITE TUKIPALVELUT

Henkilökohtainen loppukäyttäjien tukipalvelu asiakkaan päivittäisien ongelma- ja muutospyyntöjen ratkaisuun.

Loppukäyttäjien tukipalvelu on saatavilla kaikissa Pohjoismaissa paikallisilla kielillä (suomi, ruotsi, norja ja tanska sekä englanti)

Arkipäivisin 8:00 – 17:00, palvelu on saatavilla aina 24/7 palveluaikaan asti.

Trainers’ Housen ja Itaidon kokonaisvaltainen yhteistyö perustuu luotettavuuteen ja aitoon kumppanuuteen

“Meillä ei ole lainkaan omaa IT-henkilökuntaa, vaan koko IT-ympäristö on ulkoistettu”, kertoo Trainers’ Housen talousjohtaja Saku Keskitalo. “Mutta minä en pidä sanasta ulkoistus, kumppanuus on sanana paljon parempi. Haluamme, että IT-kumppanimme todella ottaa...

Hepacon uudisti IT-ympäristönsä Itaidon avulla

Hepacon Oy on tunnettu suomalainen talotekniikan suunnittelutoimisto. Yritys on viime vuosina kehittänyt ICT-ympäristöään laajasti, jotta se mahdollistaa liiketoiminnan nopean kasvun sekä kovassa kilpailussa menestymisen. Molemmissa onnistuminen ei ole...

Itaito luottaa Pohjoismaiden kovimpiin asiantuntijoihin

Jos pyydät satunnaista henkilöä sulkemaan silmänsä ja kuvittelemaan mielessään IT-alan asiantuntijan, yleensä mielikuvissa rakennetaan hahmoa, joka piiloutuu tietokoneen taakse eikä juuri ääneen puhu työkavereille – saati asiakkaille. Ja silloinkin kun puhuu,...

”Merkittävin yhteinen projektimme on ollut koko Pohjoismaiden oman Service Deskin ulkoistaminen Itaidolle. Tämä on vaatinut kumppanilta erityislaatuisen sekä haastavan ympäristön omaksumista ja mutkatonta kykyä toimia yhdessä asiakkaan omien IT-tukihenkilöiden kanssa. Haastavan ja kunnianhimoisen projektin lopputulemana saimme rakennettua koko Pohjoismaiden kattavan, nopean ja korkealaatuisen Service Desk -palvelun”, 

Roger Rehnman

ICT Infrastructure Manager, Forcit Group Oy

”Itaito on myös meille juuri sopivan kokoinen kumppani: riittävän suuri, jotta palveluiden tarjonta on riittävän kattava, mutta ei niin suuri, että Alupron kokoinen yritys hukkuisi asiakasmassaan eikä saisi enää yksilöllistä palvelua”

Jukka Hämäläinen

Toimitusjohtaja, Alupro Oy

Nämä yritykset luottavat palveluihimme

Ota yhteyttä, niin kerron lisää palveluistamme!

 

Ronny Forssell
Sales Manager

+358 10 841 8104
ronny.forssell(at)itaito.fi