Ylläpito-, valvonta- ja hallintapalvelut

Itaito tarjoaa ylläpitoa, valvontaa ja hallintapalveluita palvelimille, verkkolaitteille ja tietoliikenneyhteyksille sekä vastaa niiden tietoturvasta. Tämä vapauttaa asiakkaan omia resursseja ja siirtää samalla vastuun IT-ympäristön toimivuudesta Itaidolle.

RISKIEN ENNAKOINTI

Riskejä ennakoiva automatisoitu ylläpito takaavat laadukkaan ja toimivan IT-ympäristön.

VAPAUTTAA RESURSSEJA

Vapauttaa asiakkaan resursseja perus ylläpitorutiineista

U

AUTOMAATTINEN VALVONTA

Valvontapalvelun avulla taataan ympäristön toimintavarmuus, varmistetaan oikeanlaiset resurssoinnit ja minimoidaan sekä ennakoidaan riskit, kuten laitteiston rikkoontuminen.

LAADUKAS YLLÄPITO

Ylläpitopalvelun avulla laitteistosi pysyy ajan tasalla ja automaatiota

hyödyntämällä ylläpito on tehokasta ja säästää kustannuksissa.

OMA NETWORK OPERATIONS CENTER (NOC)

Palvelupyynnöt ja vikailmoitukset käsitellään Itaidon sisällä.  Ei eskalointia kolmansille osapuolille, tällä taataan korkea palveluaste sekä lyhyempi ratkaisuaika

Security Operations Center eli SOC – mitä siellä tehdään?

Kirjoitimme aiemmin blogin tietomurroista ja miten niitä estetään (tekstin pääset lukemaan täältä). Tietomurrot tapahtuvat usein sähköpostin kautta, joten sähköpostin tietoturvasta kannattaa huolehtia jatkuvasti. Joskus tulee kuitenkin kaikista varotoimenpiteistä...

Miten estät tyypillisimmät tietomurtoyritykset? Jo ensimmäisestä kalasteluyrityksestä kannattaa huolestua

Tietomurto on jokaisen yrityksen painajainen. Ajatus siitä, että joku pääsee varastamaan yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot, estämään tietoihin pääsyn tai lähettelemään viestejä yrityksen nimissä, saa paatuneimmankin yritysjohtajan hikoilemaan. Onneksi tietomurrot ovat...

Kriittiset tietoverkot kannattaa ulkoistaa: Taxi Pointin asiakastarina

Taxi Point on yritys, jonka palveluja moni käyttää, vaikka ei ehkä sitä huomaakaan. Taxi Point tarjoaa ohjauspalveluita ja teknisiä infrastruktuureita taksiliikenteelle, yrittäjille ja tapahtumajärjestäjille. Tutuimpana näistä on Helsinki-Vantaan lentoasema, jossa...

”Merkittävin yhteinen projektimme on ollut koko Pohjoismaiden oman Service Deskin ulkoistaminen Itaidolle. Tämä on vaatinut kumppanilta erityislaatuisen sekä haastavan ympäristön omaksumista ja mutkatonta kykyä toimia yhdessä asiakkaan omien IT-tukihenkilöiden kanssa. Haastavan ja kunnianhimoisen projektin lopputulemana saimme rakennettua koko Pohjoismaiden kattavan, nopean ja korkealaatuisen Service Desk -palvelun”, 

Roger Rehnman

ICT Infrastructure Manager, Forcit Group Oy

Kun ikää tulee, ei jaksa enää päivystää vikojen varalta jokaista yötä ja viikonloppua. Valitsin kumppaniksi Itaidon, mikä vähensi omaa taakkaani huomattavasti. Sekin auttoi, että pystyi siirtämään hyvin suurta osaamista vaativat asiat Itaidon asiantuntijoille, niin voi itse keskittyä 100 % omaan työhönsä”

Jussi Taskinen

Head Of ICT, Taxi Point Oy

Nämä yritykset luottavat palveluihimme

Ota yhteyttä, niin kerron lisää palveluistamme!

 

Matias Olkkonen
Sales Manager

+358 10 841 8126
matias.olkkonen(at)itaito.fi